Wanneer je aan iets nieuws begint,
is de eerste stap de grootste.
Daarna volgt de rest vanzelf.

Praktische informatie

Het starten met een begeleidingstraject is een grote stap. Natuurlijk wil je weten waar je aan toe bent en of je de juiste keuze maakt.

Op deze pagina vind je praktische zaken betreffende de praktijk, tarieven, vergoedingen, registraties, privacy, klachtenregeling en kwaliteitscriteria. Ik hoop dat je hier de informatie vind, waarnaar je op zoek bent. Kom je er niet uit stel dan je vraag via het contactformulier.

Tarieven

Oase basis pakket: € 999,00
Oase jaartraining: € 1998,00
Oase way of living pakket: €2500,00
Losse afspraak: € 125,00 per uur 

Kies je voor het basispakket maar wil je bij nader inzien upgraden naar een jaartraining of Oase way of living pakket dan kan dat tegen een meerprijs van 10%.

Kies je voor een maatwerkpakket en hebben we meer nodig dan het kennismakingsgesprek om te komen tot een mooi maatwerk pakket voor jou (bijvoorbeeld, omdat we samen een gesprek voeren met je leidinggevende) dan reken ik hiervoor 50% van mijn gebruikelijke uurtarief.

Vergoedingen

Afhankelijk van je persoonlijke situatie is soms (gedeeltelijke) vergoeding mogelijk via:

  • je werkgever 
  • je zorgverzekeraar
  • je belastingaangifte

Lees hier alles over vergoedingen via je werkgever of via of de zorgverzekeraar.

Steeds meer organisaties en bedrijven zien de meerwaarde van persoonlijke groei, vitaliteit en preventie.

Wanneer medewerkers hun talenten optimaal weten te benutten en de door hen ervaren stress te managen, ontstaat er een win-win situatie. Productiviteit, werkgeluk, klant- en kwaliteit gerichtheid stijgen, verzuim wordt voorkomen of gereduceerd.

De vergoeding vanuit de werkgever wordt vaak gefinancierd vanuit de posten scholing, opleiding, preventie, Arbo of CAO. Je leidinggevende, HR/ P&O of de bedrijfsarts kan je informeren over de mogelijkheden die je werkgever biedt.

Indien je werkgever het Oase programma voor je vergoedt, wordt de factuur indien gewenst rechtstreeks naar je werkgever gestuurd. De inhoud van het Oase programma is uiteraard vertrouwelijk.

Afhankelijk van je zorgverzekeraar en pakket kan een (gedeeltelijke) vergoeding plaatsvinden. Of je hiervoor in aanmerking komt, kun je achterhalen via je zorgverzekeraar. Onderstaande codes kun je daarvoor nodig hebben:

AGB-code zorgverlener: 90100705
AGB-code praktijk: 90060314
Prestatiecode: 24504, overige psychosociale therapie
Vektiscode: 9000 – Overige therapeuten en Complementair en Aanvullende zorg
Zorgsoort: 90 (overige therapeuten en Complementair Aanvullend)
Specialisme: 9021 (genezers, overige)
VIV registratienummer: 1907996
RBCZ licentienummer: 210304R
Kamer van koophandel nummer: 57115826
BTW nummer: NL 001777621B82
Ik ben aangesloten bij de beroepsvereniging: VIV (Vereniging integrale vitaliteitskunde)

Locatie en bereikbaarheid

De gesprekken vinden plaats in de praktijkruimte van Oase Vitaal Praktijk of online in de beveiligde beeldbelomgeving van Zaurus.

Uiteraard houden wij ons aan de RIVM richtlijnen.

Adresgegevens

Aalsterweg 136, 5615 CJ Eindhoven
Op de foto zie je de deur waar je kunt aanbellen bij Oase Vitaal Praktijk.

Parkeren kan overal gratis in de buurt aan de weg die parallel aan de rondweg loopt.

Online:

Volg je het Oase programma liever online, dan stuur ik je hiervoor een link waarmee je naar de spreekkamer van Zaurus gaat. De link kan ik sturen naar je mailadres of naar je telefoonnummer, net wat voor jou het handigst is. Je hoeft geen speciaal programma o.i.d. te downloaden/ installeren. Als de afstand het toelaat, is het wenselijk dat je aan het begin van het traject minstens 1 keer naar de praktijkruimte in Eindhoven komt om persoonlijk kennis te maken.

zaurus

Betaling

Na de intake ontvang je een factuur. De factuur dient binnen 2 weken betaald te zijn. Indien van toepassing maken we aparte afspraken over verzamelfacturen ten behoeve van de zorgverzekeraar.

NO SHOW en verzetten afspraken
Regel is dat een gemaakte afspraak doorgaat. Het kan natuurlijk voorkomen dat dit door omstandigheden niet lukt.
Afspraken kunnen tot uiterlijk 2 werkdagen vooraf worden verzet. In dat geval telt de afspraak niet als consult. Indien een afspraak binnen een termijn van 2 werkdagen wordt verzet dan geldt dit wel als een consult.

Algemene voorwaarden

Wanneer je een afspraak maakt met Oase Vitaal Praktijk ga je akkoord met de algemene voorwaarden.

Veel gestelde vragen

Ervaren is de beste manier om erachter te komen of de rugzakmethode bij je past. Je kunt er bijvoorbeeld voor kiezen om eerst 3 consulten te ervaren, voordat je besluit een pakket af te nemen (de dan reeds gemaakte kosten worden dan in mindering gebracht op de pakketprijs). Je kan er ook voor kiezen om de redenen die maken dat je twijfelt in een kennismakingsgesprek met mij te bespreken.

Aanmelden gebeurt via het formulier op de website. De aanmelding is definitief nadat beide partijen ‘de overeenkomst van dienst’ hebben ondertekend.

Zodra ik je inschrijving heb ontvangen, neem ik binnen 1 werkweek contact met je op om een afspraak voor de intake te maken. Voorafgaand aan de intake ontvang je een aantal formulieren en vragenlijsten met het verzoek deze ingevuld mee te nemen naar de intake of vooraf aan mij toe te sturen. Tijdens de intake maak je een definitieve keuze voor het pakket en ondertekenen we samen een overeenkomst van dienstverlening.

Ja, dat kan. Als de reisafstand een probleem is, kunnen we ook via Zaurus (een beveiligd beeldbelprogramma) onze gesprekken voeren. Samen maken we afspraken over of we de online en offline afspraken afwisselen en in welke frequentie.

Ja, een kennismakingsgesprek behoort tot de mogelijkheden. We kunnen dan wederzijds met elkaar kennismaken. Afhankelijk van je woonplaats spreken we in mijn praktijk of digitaal af.

Ja, we kunnen ook een losse afspraak maken. Je kan hierbij aangeven wat voor tijdslot je wilt reserveren.

Hierover kunnen we afspraken maken tijdens de intake.

Ja, tijdens het eindgesprek evalueren we de resultaten en hoe je het traject ervaren hebt. Uiteraard zal ik ook tijdens het traject regelmatig met je bespreken hoe het voor jou verloopt. Aarzel ook niet om zelf aan de bel te trekken als je ergens tegenaan loopt of wensen hebt.

Nee, tenzij we daar vooraf samen expliciete afspraken over gemaakt hebben.

We plannen 3/4 uur voor het kennismakingsgesprek.
We plannen 1 uur voor: de consulten, de onderhoudsgesprekken en het eindgesprek.
We plannen 1,5 uur voor: de intake, het vliegende start gesprek, het Oase gesprek,
We plannen 2,5 uur voor: de klankbordsessies.
We plannen 3 uur voor: het talentboostgesprek en het weekscangesprek.

Scroll naar boven